وب سایت سامانه مدیریت کنفرانس سامان

سامانه مدیریت رویدادهای تخصصی سامان، ماحصل تلاشی هوشمندانه برای کمک به مدیرانی است که دستی بر آتش برگزاری رویدادها دارند. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که تجربه چنینی فرآیندهایی را دارید، به خوبی می دانید تعدد پارامترها حیاتی در برگزاری یک رویداد، تا چه اندازه می تواند کار را برای یک مدیر حساس و جزیی نگر دشوار نماید.
اما زمانی که ویژگی های منحصر به فرد یک سامانه که با دقت تمام و با در نظر گرفتن تمام پارامترهای مهم و ضروری برای برگزاری سربلندانه یک رویداد طراحی شده است، به توان مدیریتی و نیز نکته سنجی های یک تیم پویا افزوده می شود، خروجی رویدادی است عاری از تنش که در پایان آن، هم شرکت کنندگان و اساتید یک فضای بی نقص را تجربه نموده اند و هم برگزار کنندگان طعم پیروزی را چشیده اند.
سامانه مدیریت رویدادهای تخصصی سامان پس از طی مراحل تحلیل، پیاده سازی و طراحی در طول سال ۱۳۹۲، از سال ۱۳۹۳ رسما وارد بازار شده است و با تلاش و پشتکار تمام موفق شد در سال اول ۱۰۴ کنفرانس ملی و بین امللی را در اوج موفقیت و رضایت خاطر برگزار کنندگان محترم مدیریت نماید. شاید بتوان ریشه این پیروزی را در مدتها بررسی سیستم های موجود در بازار و رفع بخش بزرگی از نواقص آنها و ارائه یک نسخه کامل جست و جو نمود.
آورده دیگر این سیستم که بر مبنای یک دبیرخانه آنلاین موضوع برگزاری رویداد را هدایت می نماید، صرفه جویی در مصرف هزاران برگ کاغذ در هر رویداد می باشد که به هیچ عنوان نکته ای نیست که بتوان آن را از نظر دور داشت. استفاده بهینه از زمان و کاهش چشم گیر نیروهای اجرایی درگیر در موضوع برگزاری، آورده دیگری است که ضمن کاهش هزینه ها، دقت و کیفیت برگزاری را نیز ارتقاء می دهد.

portfolio-6